Vardagens små glädjeämnen

Så här glada såg Amanda och morfar Kalle ut när de var ute o körde
med traktorn en dag i våras.. Med detta vill jag säga att vi får inte
glömma att glädjas i vardagen! Att bara titta på detta kort och se
hur roligt de hade, gör mig glad!




Nu är vi inne i augusti och vädret har väl inte varit alltför bra de senasste
dagarna. Det har regnat från och till....Men som jag skrev i ett tidigare
inlägg har ju sommaren varit sååå fin fram till nu, så det är det vi får
minnas i vinter när snön ligger djup och man helst vill slippa gå ut.
Åtminstone jag som inte är nån vintermänniska.....

Kramisar
Berith

Kommentarer
Postat av: Milla

Åhh, det där minns jag sååå väl! Vilken lycka! :))

Bra talat kära mamma!

2010-08-10 @ 09:54:08
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0