Blääähhh...

Usch, idag är det inte kul! Har ögonmigrän med påföljande
huvudvärk...som om det inte skulle räcka har jag börjat må
lite illa nu också...Vet inte om jag mår illa för att jag har så
förb...ont i huvudet, eller om det är magsjuka på gång. Vet flera
som har råkat ut för magsjukan...men, neeeeeej nu ska vi tro
att det "bara" är migrän.

Skall jobba 11.30-19.15 på Life idag, men klarar inte av att åka
dit nu, vi får se längre fram på em.

Börjar bli bättre i ögonen, ser iaf tangenterna, men huvudet är
inte bra....usch...


Kommentarer
Postat av: TT

Men stackars! Det finns ju jättebra receptfria migränpiller på apoteket numera så du slipper den värsta huvudvärken. Och ännu bättre receptbelagda.

Jag mådde illa igår och hade ont i magen, T kvällen innan men ingen av oss blev sjuka.

Krya på dej, kram!

2010-02-25 @ 12:52:42
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Syster

Hoppas det "bara" är huvudvärk

2010-02-25 @ 15:09:21
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0