Heeej....

Känns som jag har en period i mitt liv just nu när det inte händer
så värst mycket. Dagarna går sin gilla gång och jag väntar bara
på att våren skall komma med lite värme!

Jag har snart hållit på i 2 veckor med LCHF-kosten och det fungerar
bra tycker jag. Egentligen är det ju vanlig mat jag äter, förutom att
jag skippar potatis, ris, pasta och bröd. Har lagt till "bra" fetter ist för
dessa lättprodukter med alla tillsatser för att de skall bli smakliga. Försöker
äta så "ren" mat som möjligt!

Kollar även att det jag handlar inte innehåller glutamat, som även
kan stå som smaksättare, smakförädlare o dyl. Det är nånting som
vi verkligen kan vara utan och det finns tyvärr i jättemånga av de
produkter vi köper idag. Det kan finnas i kryddblandningar mm mm.

Idag är jag ledig  och skall hälsa på min goa väninna på förmiddagen.
Det ser jag verkligen fram emot, för nu är det ett tag sedan!

♥Kramisar♥

 


Kommentarer
Postat av: C

Uppe med tuppen fast du är ledig ;)

Ser fram emot att få träffa dig idag.



Kramizar

2010-02-12 @ 08:18:41
Postat av: TT

Jag kikar alltid in i fönstret när jag går förbi men du är alltid upptagen med någon kund på Life.

Går du ner av dieten eller mår du bara bra?

2010-02-12 @ 11:05:37
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Du inspirerade mig med dina matlådor... jag ska göra ett ryck jag med och kasta ihop ett gäng goda, nyttiga lådor. Kram!

2010-02-12 @ 11:10:14
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0