Gott Nytt 2010

Vill önska er alla ett riktigt bra och fint 2010!

Året börjar med 7-8 grader kallt och rejält snöfall nu på morgonen.
Det är vackert, men nu tycker jag det räcker med snö för denna
gång!

Jag önskar er ett bra år och att allt ni önskar skall inträffa!

För er  som följt min blogg och läst om min ansiktsförlamning kan
jag tala om att jag fått kallelse till Karolinska den 20 januari.
Då får jag svar på  testerna jag var till Klin Fys och gjorde tidigare.
Skall bli intressant att höra vad de anser om min förlamning och om
det finns något att göra!

Så här ser det ut hos oss i Badelunda på årets första dag!


Kommentarer
Postat av: C

God fortsättning på det nya året.



Kramizar

2010-01-01 @ 11:38:02
Postat av: Milla

Vackra Badelunda!! God Fortsättning min älskade mamma!

2010-01-01 @ 12:10:52
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

God fortsättning på er!

Vacker vinterbild på vackert hem! kram!

2010-01-02 @ 00:23:28
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Syster

En bra fortsättning på det nya året önskar jag dej och din familj

2010-01-03 @ 00:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0