Karolinska

Jahapp, idag är det alltså dags att åka till Karolinska och få svar
på testerna jag gjorde i november. Det skall bli spännande att
höra vad de anser utifrån testresultatet!

Jag är liiite nervös, men inte så farligt än iaf. Det kanske blir värre
när jag väl sitter där i väntrummet. Hur som helst skall det bli skönt
att äntligen få ett definitivt besked om vad som går att göra.

Guben har tagit ledigt från jobbet och följer med mig. Det uppskattar
jag verkligen!

Återkommer med rapport när jag varit på Karolinska.

Kommentarer
Postat av: Milla

Tänker på dig!!! KRAM!

2010-01-20 @ 09:10:42
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: C

Lycka till :) Ska tänka positiva tankar hela dagen.



Kramizar

2010-01-20 @ 11:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0