Ofrivilligt ledig...

....har jag blivit! Skulle jättegärna jobba, men har inte så många
tider framöver. Hoppas det kan bli lite fler timmar....

Har städat i datarummet idag. Det är inte klokt vad det är lätt att
bre ut sig. Det ena leder till det andra och snart är oredan ett faktum!
Borde även städa i mitt pysselrum, men känner inte för det just nu.
Kanske i morgon eller senare på eftermiddagen...eller....

Hoppas alla har kunnat vila och hämta krafter nu under helgerna. Jag
har haft det lugnt och skönt och inte gjort nåt speciellt.

Nu går jag bara och väntar på att det skall bli den 20:e så jag får åka
till Karolinska och få svar på testerna de gjorde på Klin Fys. Hoppas de
säger att jag kan börja med botoxen igen, för nu känns det som jag är
på ruta ett igen. Har inte fått botox sedan juni. Skulle haft det i september
och december....Ögat är jobbigt, munnen har blivit snedare igen och
jag dreglar lite när jag äter. Inte roligt alls...blir deppig!

Kommentarer
Postat av: Milla

Inte deppa sötaste mami!! Snart är det den 20:de :) Hang in there! Kraaaaaaaaaam!

2010-01-04 @ 20:30:07
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anna

keep on fighting.. du är tuff mamma!! Hoppas på att de säger det du vill höra den 20e.. snart där!



puss

2010-01-09 @ 00:06:08
Postat av: Vally

Här hakar jag på. Vet inte om jag skrämde dej med mitt mail. Vi har samma problem med den förjolade förlamningen och har inte kommit någon vart. Inte jag förstås det är den stackars guben.

Hoppas innerligen att du får botox igen så snart som.

Kram från Birgitta

2010-01-11 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0