Återbesök på Karolinska

  Som rubriken visar var jag på återbesök på Karolinska i Stockholm.
Allt såg bra ut och jag fick lite påfyllning av botox runt öga o mun.

Idag lät vi bilen stå kvar vid sjukhuset och tog bussen in till stan.
Vi löste varsitt 24-timmars kort och då får man åka så mycket buss,
tunnelbana, färja mm som man hinner på 24 timmar! Helt suverränt
att kunna åka obehindrat för 100:- som kortet kostade!

Vi strosade runt lite i gamla stan och på söder. Käkade lunch
på Mosebacke och jag åt en god och saftig biff. Potatisen lämnade
jag förstås, men biffen var tillräckligt stor utan potatis he he.
Vi stannad till på ett ställe och fikade, jag drack kaffe o vatten
medan guben drack kaffe o åt en stor bit morotskaka...
Jag var inte ett dugg sugen fast han satt där o smaskade!

På vägen hem åt jag ett medhavt kokt ägg men lite majonnäs
och ost. Helt suveränt att ta med det i en kylväska. Det hade
hållit sig kallt och gott hela tiden bilen stog parkerad vid
Karolinska sjukhuset. Vi hade den stod på en parkering
under marken, så det var lagom svalt därnere.
Jag hade dessutom lagt in 2 små tomma läskflaskor med vatten
i frysen i går kväll och de fick tjänstgöra som kylklabbar.

Naturligtvis hann vi även med ett besök i Hötorgshallen där
jag inhandlade en påse naturella kokosflingor och en påse
rostade kokosflingor. Nejdå, jag skall inte äta det nu, spar
det till efter nästa vecka...he he he...Köpte även lite grönt
koffeinfritt the. Jag dricker ju the med cocosa varje morgon
och tycker grönt the är det bästa för kroppen.

Lite solbränd i ansiktet har jag också blivit. Vilken fantastiskt
underbar dag vi haft i ljuvligt solsken!

♥Kramisar♥


Kommentarer
Postat av: Syster

Oh, det låter underbart att ha en hel dag i storstán. Skönt att kunna åka runt o slippa gå, gå o åter gå.

2010-06-03 @ 22:40:03
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Anna

Låter som du haft en bra dag kära mor =)

2010-06-05 @ 09:55:04
Postat av: TT

Vilken skön heldag!

2010-06-06 @ 11:09:10
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0