Dags för lite smycken

Har varit lite lat på sista tiden och inte uppdaterat här
på ett tag...

Livet går sin gilla gång och det händer faktiskt inte så
förfärligt mycket som är värt att skriva om. Ni får hålla
tillgodo med lite nya smycken som jag gjort!


På den runda ringen står det Cogito ergo sum. Det är latin
och betyder Jag tänker alltså finns jag. På brickan står
det faith. Det är jag som stansat in bokstäverna!




Stenen är en Rosenkvarts som jag monterat ett fäste
på och hängt i en kedja som jag kortat till lagom längd.

 


Kommentarer
Postat av: Syster

Snygga smycken, heja dej.

2010-06-12 @ 20:50:59
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Milla

Kanonsnygga!! Kram!!

2010-06-13 @ 07:58:53
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: ceciliah

Mycket fina smycket, jag är jättenöjd med mina, min äldsta dotter kom förbi och vips så tog hon hand om ett halsband och ett armband,,hiihhii

kram cecilia

2010-06-13 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0