Hemma igen

Jahapp, då var inskrivningen på Karolinska klar och jag har återvänt
till hemmets härd!

Först fick jag träffa den läkare som skall operera mig och han berättade
hur operationen går till, samt besvarade alla mina frågor. En jättetrevlig
läkare som jag fick fullt förtroende för.

Det blir ett mellanansiktslyft av ena ansiktshalvan, samt ett pannlyft
för att få ögonbrynen i höjd med varandra. Om allt går bra får jag åka
hem redan dagen efter. I tre dagar får jag sedan bara inta flytande föda
för att sedan övergå till mosad mat under ca en vecka. Där kanske
jag kan bli av med de sista kilona!! Inget ont som inte har nåt gott med sig!

När jag var klar där fick jag gå och träffa narkosläkaren som ställde en
del frågor om hur jag upplevt tidigare sövningar osv. Också en trevlig kille.
Efter det blev det besök på avdelningen där jag skall vara efter operationen
och där fick jag både muntlig och skriftlig information.

Vet i dagsläget inte vilken tid det blir operation den 30 mars, utan jag får
ringa till avdelningen kvällen innan och få operationstid!!

Das war alles meine freunde!!!

Kramen♥

Kommentarer
Postat av: C

Det låter jättebra tycker jag. Skönt att veta att dom tar ordentligt hand om dig.



Kramizar

2010-03-22 @ 21:08:29
Postat av: Syster

Det låter toppen. Skönt att det är så goa läkare där.

2010-03-22 @ 21:13:23
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Milla

Ihhh vad spännande!! Fast toppen att allt verkar så bra! Jag blir ju nervös juuuuuu!! Min mammis!! Kram kram!

2010-03-23 @ 10:42:25
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Åh vad roligt!!

Och vad mycket du gått ner i vikt, bra jobbat där!

Jag har gått ner 6 hg, haha men förlorat lite i fett i alla fall enligt vågen. Men jag kör mer GI än din kost.

Ses imorgon, jag kommer in på lunchen.

2010-03-23 @ 13:25:45
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0