Matlagningslördag...

...lugnet när matoset lagt sig!

Fy tusiken vad jag har lagat mat idag efter jobbet. Det började med att
jag gjorde LCHF-bröd. Sedan lagade jag Ostfyllda köttfärsbiffar,
Fakirbiff i Wallenbergs stil, Fläskkotletter och som avslutning gjorde
jag egen Majonäs och Aioli.

Jag som inte varit sådär överdrivet intresserad av matlagning tycker
plötsligt att det är jättekul att prova nya maträtter. Intresset har kommit
i och med att jag började äta enligt LCHF.

Passade på att laga nästa veckas mat nu när jag iaf blev ensam i helgen
eftersom guben är till Åmål med några traktornissar :):)....he he.

Nu ska jag slappa resten av kvällen, för i morgon kommer en ny arbetsdag!

♥Kramen♥


Kommentarer
Postat av: Syster

Har gjort ostkakan och den gick att äta.

Gjorde den tillsammans med Carina.

2010-03-15 @ 15:03:56
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Milla

Jag tror minsann du får bjuda mig på mat nån dag så jag får smaka din nya mat. Det låter ju såååååå gott!!! ;)

2010-03-17 @ 08:07:41
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0