In the cold November rain....

Kom att tänka på den här låten med Guns n Roses nu när
jag tittar ut genom fönstret! Snön som kom i tisdags har
verkligen minimerats pga regnet som var i går, o jag tror
bestämt att det kommer ner lite blött från himlen även idag...

Efter att ha jobbat 2 söndagar i sträck känns det skönt att
vara ledig idag. Ingenting speciellt på agendan förutom det
vanliga att göra matlådor inför nästa vecka.

En månad till Lucia och tiden rusar iväg mot julen. Få se hur
den blir i år med en ny liten kotte som väntas endera dagen.
Skall bli så spännande att bli mormor igen och skönt för Anna
att slippa ha så ont i händerna o kroppen....lilla gumman♥
Hon har ju fått både karpaltunnelsyndrom och foglossning!

Ha det gott In the cold November rain






Kommentarer
Postat av: Millasfoto

Åååhh, november Rain!! Den är ju så underbar! Fast novemberregnet ute kan jag klara mig utan ;) KRAM!

2010-11-16 @ 08:48:21
URL: http://millasfoto.blogspot.com
Postat av: Anna

Söt mamma mormor <3 snart så!!!

2010-11-21 @ 00:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0