Uppdateringar

Tänkte uppdatera lite vad som hänt sen sist.

Det rullar på ungefär som vanligt i mitt liv. Mor fick komma
hem från lasarettet i fredags och nu hoppas vi att hon slipper
fler färder dit!

Vikariatet som butiksansvarig blev inte mitt, de tog in en helt
utomstående....om det kan man tycka vad man vill....Bara att
hoppas att det går bra för den nya tjejen!

Nu är vi inne i november månad och datumet för Annas o Andreas
lilla kotte kommer närmare o närmare. Ska bli så kul med en
ny liten medlem i familjen! Att vara mormor är ju bara så underbart!!

Länge sedan jag skrev något om min ansiktsförlamning och det beror
på att det inte finns så mycket att skriva. Ska till Karolinska nu 23
november för ett återbesök. Känner att det gått för lång tid sen förra
botoxbehandlingen, borde fått påfyllning för en månad sen. Vet inte
vad det beror på¨att jag fått vänta så himla länge denna gång...
Öga o mun fungerar inte riktigt så bra som det kan göra.....

Sköt om er och minns att ni alla är värdefulla precis som ni är!
♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Petra

Och du är värdefull precis som du är Berith <3

2010-11-02 @ 14:51:12
Postat av: TT

Du med Berran!

Exet har fått samma som dej, inte lika illa men lite sned är han... får se om han blir bättre.

2010-11-03 @ 22:52:07
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: TT

Han vaknade bara en morgon och var sned, åkte till lasarettet men det var ingen propp.

De sa att det kunde eventuellt vara ett virus och så fick han övningar att göra, men nu tycker han själv att han börjar bli bättre...

2010-11-04 @ 08:31:17
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0