Min tand är bra....tra la la la

Åh vad det är skönt att tanden är bra igen! Medikamenterna
gör sin verkan tack o lov.

Jag är inne i en låååång period av jobb nu, idag är det 7:e dagen
av sammanlagt 12 utan ledighet. Det är både positivt o negativt.
Positivt eftersom det blir lite mer klirr i kassan och negativt
eftersom jag skulle behöva lite vila. Missade tom Sten- o mineral
mässan för första gången på många år pga jobb. Vi har en
som blivit sjukskriven och det ger lite fler timmar till mig ;)

Igår när jag jobbade nere på Life i City kom min gube in strax före
stängning och gav mig 2 presenter, han hade varit på mässan. 
Det ena var ett armband med stenar i karneol och det andra var ett
superfint halsband med stooora turkoser. Supersnyggt!!! Tack för det!

Nästa vecka blir det extra jobb i Igor pga sjukdom. Nästan lika många
extratimmar på en vecka som jag normalt har på en hel månad där.
Jag jobbar 6 t/v på Igor normalt och 15 t/v på den stora Life butiken.
Nu kopmmer jag att jobba 22 tim enbart på Igor. Skönt med lite hyfsad
lön nästa månad.

Det skall ju tillsättas en vikarie ist för den som jobbar på Life i Igor. Hon
väntar barn i början av nov. men har blivit sjukskriven. få se vem det
blir. Jag har sökt vikariatet, men det har även flera andra...vi får se....

Nu skall jag fixa till mig för lite arbete i Café Delfinen på Lögarängen.

Ha det gott!!!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag håller tummarna för dig!! KRAM!

2010-10-05 @ 07:11:28
URL: http://millasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0