Host, host...snörvel....

Torsdag och fortfarande förkyld. Snuvan är inte lika rinnande,
men nu har jag fått hosta ist. Hade räknat med att kunna gå och
jobba idag, men får stanna hemma....

Ibland önskar jag att jag hade lite mindre "offentliga" jobb där
det inte gjorde så mycket med lite hosta o snuva. Det är ju inte
så trevligt att stå i kassan på badet eller nere på Life när man
hostar o snorar. Jag kan tydligen inte bli "lite lagom" förkyld, utan
när jag blir förkyld blir jag så in i norden drabbad.....suck.
Men nog om mig nu.

Det var vårdsamtal med mamma igår på lasarettet och det gick bra.
Hon kommer att få tillsyn 4 ggr/dag, hjälp med tvätt, städ o handling
mm. Min bror var med vid samtalet och han sa att det gick över
förväntan bra. Nu får vi hoppas att blodtrycket stabiliserar sig på
mamma så vi får hem henne snart! ♥Lilla mammsen♥

Nu ska jag plocka fram alla medikamenter huset förmår och pula
i mig. I morgon ska jag banne mig kunna jobba!!!!!!!!!!!! Inte en
dag till ska förkylningen få råda över mig....BASTA

Var rädda om varandra och minns att du är värdefull precis som du är!

Kommentarer
Postat av: Milla

Söta mamma! Hoppas du mår bättre idag!! KRAM!

2010-09-03 @ 09:13:10
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0