Att vara tyst...o en glad nyhet!

...är inte riktigt min melodi, men har inget val eftersom jag
fått stränga order av farbror doktorn!

Vi tar det från början....Jag har ju varit förkyld under en längre
tid nu och senaste veckan har det gått ner i luftrören. Sen ett par
dagar har jag hostat och rösten har blivit till en hes viskning....

Var alltså till farbror doktorn idag och han konstaterade att jag
hade stämbandsinflammation och ordinerade TALFÖRBUD....
Jag skall hålla tyst så läker det ut av sig själv...

Nu får jag alltså lov att vara hemma några dagar eftersom det
är omöjligt att jobba i affär utan att prata...

Tar det aldrig slut...:-(

Nånting positivt mitt iallt är iaf att yngsta dotra äntligen fått en egen
lägenhet! Är såååå glad för hennes skull! Hon har även börjat jobba
på nya Maxrestaurangen uppe vid Scandic hotell!

Krax, krax....

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja!! Du har verkligen haft otur på sistonde! Men det MÅSTE ju vänta nån gång!! Bästa mamma <3

Åh jätteroligt att det börjar ljusna för lillasyster! Kram kram

2011-04-12 @ 21:12:36
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Syster

Är så glad för Lindas skull, både till jobb och lya. Dej är det ju lite synd om förstås.

2011-04-13 @ 11:50:09
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Eva(evis2010)

Krya på Dig



Kram Eva

2011-04-13 @ 17:50:29
Postat av: Milla

Tyvärr kan man ju inte alltid bestämma över bacillerna ;-) Krya på dig nu så håller jag tumme för en frisk vår och sommar, KRAM

2011-04-14 @ 17:11:54
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0