Vill ha mer jobb

Någon som vet nåt bra jobb för en pigg medelålders kvinna, dvs mig?
Jag trivs bra med det jobb jag har, men det ger inte så mycket betalt att
jobba ca 20 tim/v.

Fick ett samtal idag att jag inte längre står kvar som timmis på baden.
Jag kan iofs förstå det eftersom de behöver timmisar som kan komma
o jobba när de behöver. Jag har ju varit tvungen att säga ifrån pga
mitt andra jobb på Life. Lite tråkigt är det dock efter 7 år!

Därför behöver jag nu antingen ett annat jobb som går att kombinera
med det jag har, eller om tillfälle ges ett helt nytt jobb på heltid!

Så ser den bistra verkligheten ut :(


Kommentarer
Postat av: Anna

Tråkigt :(( hoppas det löser sig snart så du får lite kontinuitet! Puss

2011-09-01 @ 22:51:01
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: TT

Vad trist! Hoppas det löser sej, kram.

2011-09-02 @ 08:38:19
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0