Jag blir galen

I morgon onsdag är det 3 veckor sedan jag fick min handledsfraktur.
Håller på att bli galen av att bara vara här hemma nästan hela tiden,
det blir som ett fängelse! Det är avigsidan med att bo som jag gör
när jag inte klarar att köra bil med min gipsade handled!!!

Har 2 veckor kvar med gips och 3 veckors sjukskrivning. Kanske jag
kan börja jobba när gipset är borta? Jag ska vara riktigt duktig och
snällt göra alla sjukgymnastiska övningar jag fick papper på....
Hmmm, det gör jag ju redan och mer därtill.....

Om det ändå hade varit vänsterhanden så hade jag kanske klarat
att pyssla lite med scrapbooking o smycketillverkning.....

Jag får fortsätta att klättra på väggarna.....:-(

Kommentarer
Postat av: Petra

Men stackars Berith :( Hur känner du över en riktigt bra ljudbok?

2011-02-01 @ 17:52:48
Postat av: TT

Jag lider med dej... det är väl en nackdel med att bo utanför utan buss-eller tågförbindelser förstås... synd att man inte är ledig på dagarna.

Då hade vi kunnat hitta på mycket skoj.

2011-02-03 @ 10:11:43
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0