Kärt besök

Igår hade jag besök av dotter Anna m lilla fina barnbarnet.
Hon växer så det knakar den lilla och nu börjar hon vara med
på det som händer. Hon har börjat upptäcka sina händer o fötter
o hon pratar o ler när man pratar med henne! Fina lilla Agnes!

Nu har jag en vecka kvar med gipset och förhoppningsvis är allt
som det ska när det tas bort. Doktorn sa att det var väldigt svullet
vid ledkulan och vi får se när gipset tas bort om det gått tillbaks
eller behöver åtgärdas.....hoppas, hoppas!!!!!!!!!!!!!!

Skall bli så himla skönt att börja jobba igen. Aldrig trodde jag väl
att jag skulle längta så efter det, men att gå sysslolös är inte min
melodi. Dagarna blir såååååååå lååååååånga och börsen sååå tom.

Mamma är hemma igen och det är jätteskönt, nu hålls alla tummar
att hon slipper fler lasarettsbesök!!!!



Min älskade mamma o mitt älskade barnbarn.
Blir alldeles varm när jag tittar på den här bilden!
♥Kärlek på högsta nivå♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Sååå underbar bild!!! Fina fina familj!! Skönt att det snart är över med gipset. Hoppas det har läkt som det ska!

KRAM!

2011-02-10 @ 10:56:07
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anna

<3 <3 <3 finaste bästa!!

2011-02-10 @ 11:01:08
Postat av: TT

Våra biljetter kom också igår! Tur att Josse fick åka nu så hon är hemma då.

Hon ska komma till Västerås för att ta av gipset 16 februari, hon blir också galen av kliandet och i förrgår hade hon använt en penna med kork och korken blev kvar i gipset! :o)



Skönt med mamma!

2011-02-10 @ 11:41:35
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0