Bakvända världen

Tänk ändå vad mycket man klarar av med vänsterhanden när
man liksom inte har nåt val.

Jag har blivit riktigt bra på att lösa korsord med vänstern, har
tvättat håret med bara den handen, lagat mat osv.
Toabesöken är en historia för sig...he he, men det går! Lite svårt
är det att knäppa eller knyta nånting, så det blir mjukisbyxor och
tofflor.....

Önskar bara att värken kunde försvinna, men antar att det tar tid
eftersom det var ett brott precis under där själva handen slutar,
alltså inte på den smala delen av benet, utan där det är tjockare
uppe vid ledytan....solklart eller....?

Skall tillbaks till röntgen o ortopeden nu på torsdag, så får vi se vad
de säger. Hoppas, hoppas att jag klarar mig utan operation (där man
går in o fixerar med en platta i handleden) Det räcker bra som det
är utan operation!

Det var allt för denna gång, återkommer efter röntgen på torsdag.

Kommentarer
Postat av: TT

Min bror cyklade omkull och bröt handen för några år sedan och har en platta inopererad.

Det var lite trögt att få igång rörligheten men nu märker han inte av det... men visst vill man slippa operation.

2011-01-17 @ 11:50:29
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0