Nystart!

Jahapp, nu tar vi tag i det igen! Slut på fuskandet och blundandet
för vad jag stoppar i mig. Tillbaks till LCHF kosten/livet!

Hur dum får man vara? Tydligen hur dum som helst om man tittar
på mig!! Det är snart ett år sen jag kom in på det här med LCHF
och fick fler hälsovinster på köpet. Min uppblåsta/krångliga mage
försvann, jag blev nästan helt av med ledvärken o min sömn
förbättrades. För att inte tala om de extrakilon jag hade som
försvann av bara farten.

Höll mig jättestrikt fram till min operation i slutet av mars förra året
och mådde som sagt jättebra! Sen kom opeationen med svårt
att tugga o äta under läkningen...ja då började "fusket" med att
äta för mycket kolhydrater. Sommaren kom med sin mjukglass
och på den vägen blev det sedan. Har inte ätit varken pasta, ris
eller potatis, det har jag inte längtat efter, men det finns så många
andra frestelser därute....(Finncrisp tex)

Vad har då detta fört med sig? Jo att magen blivit uppblåst igen,
lederna känns av och nattsömnen är inte som den ska....
Var det allt?????? Näe, det var det inte! 5 st extrakilon har det
smygit sig på också sen jag vägde mig sist......buuuuh!!

Men nu är det stopp!!!! Jag är tillbaks till LCHF igen. Kostverktyget
skall åter bli min vän och användas för att hålla koll!!!!

Nu kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0