Soffpotatisen tar sig i kragen

Jag har anmält mig till en genomgång på det nya
tjejgymet som öppnar vid Max
på Hälla. Fältmätargatan 22. De öppnar månd 10/1.
Det ligger mellan Max o Mekonomen!

Det blir fitness för kvinnor på bara 30 min. Tror det
blir nån sorts cirkelträning. De första 100 medlemmarna
får 66% rabatt.

Känner att jag måste ta tag i det här med träningen igen.
Har blivit en riktig soffpotais på sista tiden. Har inte tränat
på hela 2010. Jag vet, det är både synd o skam. Nu kommer
nya gymet att ligga på min sida av stan och förhoppningsvis
göra att jag kommer iväg lite lättare än hittills....

Jag har anmält mig till en genomgång tisd 11/1. Det skall
bli väldigt intressant att se vad det är!!


Kommentarer
Postat av: Syster

Heja syrran, det låter bra men ta det lugnt.

2011-01-04 @ 11:27:32
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0