BIA mätning

Idag var jag på en BIA-mätning där man kollar kroppens
sammansättning av fett, vätska o kropps(muskel)massa.
Jag låg lite högt i fettmassa, muskelmassan var ok.

Jag ska lägga in lite mer motion i min vardag och även tänka
på vad jag äter. Behöver gå ner 8-10 kg nu igen. Hur sjutton kan det
smyga sig på sådär?

Jag skall ta Matdagboken till hjälp för att hålla koll på fett, proteiner
o kolhydrater. Jag äter inte LCHF längre, utan mer åt GI-hållet.
Fortfarande försiktig med kolhydrater, men äter lite av det och då
långsamma kolhydrater.

Tränar 2-3 gånger/vecka och det skall jag fortsätta med, men som sagt
lägga in lite mer konditionsträning för att bränna fett!

Jaaaa, det är en ständig kamp mot dessa kilon!! Tänk att kunna äta vad
man vill och ändå hålla vikten...det är inte mig förunnat...suck

Men nu kööööör vi :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej fy va orättvist!! Men som sagt nu kööööör vi! Skönt att kunna peppa varandra! ;) pöss

2011-06-19 @ 22:50:43
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0