Dags igen....

...den förhatliga vikten....suck

Måndag och nya löften, nya tag....så är det ju alltid, eller hur...
Jag tar tag i det på måndag...jag börjar på måndag...

Som ni förstår så är det dags att göra nåt åt de förargliga kilon som
"smygit sig på" nu igen! Varje gång jag går ner i vikt så bestämmer
jag mig för att ALDRIG IGEN! Det är bara det att det där aldrig igen inte
tycks existera i min värld, för nu är vi där IGEN....

Nåväl, den här gången är det liiite annorlunda eftersom jag börjat träna
igen efter ett par års uppehåll. Jag går på gymmet 3 ggr/v och varannan
vecka när jag är ledig tors, så går jag på core m boll. Känner att kroppen
omfördelat sig lite o börjat bli mer definierad. Kommer jag nu till skott
med maten också, så kommer det att gå bra.

Som tur är har jag "bara" 8-10 kg att ta bort, så det känns inte omöjligt
på nåt sätt. Tänker på dotter Anna och blir motiverad!

Nu kööör vi!!!! 




Kommentarer
Postat av: Anna

Det fixar du kära mor! Kul att jag kan inspirera dig! Å tack för att du kom förbi idag och va med lillsötan så jag kunde dansa med crosstrainern! Va riktigt trevligt att du stannade på mat! puss

2011-06-20 @ 20:58:59
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0