Midsommar mm

Tänk att det blivit midsommar även i år! Fabiuttan vad tiden rusar
iväg, som vanligt!

Börjar midsommarhelgen med 3 veckors semester i sikte. Så skönt
det känns att ha lite lata dagar framför sig! Om ett par veckor har
vi Power Big Meet här också, då blir det liv o rörelse i stan med
förhoppningsvis många fina gamla bilar att vila ögonen på!

Det går bra med gymmandet och det syns en aning på vikten att
jag lagt om kosten (nu igen). Jag mår bra av att gå på gymmet
och det känns bara positivt. Har tagit fram min gamla Easy Shaper
igen och kör på den här hemma när jag inte kommer iväg till gymmet!

Midsommarhelgen är här som sagt och det blir lugnt o skönt här hemma
med den obligatoriska sillen och till det en liten nubbe. Enda gången
jag dricker nubbe är till sillen på påsken o midsommar! Inget
stordrickande här inte!



 En riktigt trevlig midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0