Dagarna går...

...så sakteliga.

För varje dag kommer vi en dag längre bort från dödsdagen,
men samtidigt en dag närmare begravningen....

På tisdag 22/3 kan den som vill, ta farväl av mamma i
St:a Gertruds kapell ute på Hovdestalund. Det blir kl 15.00.
Jag tror inte jag åker dit, känns som jag tog ett bra farväl av
henne uppe på lasarettet. Vill nog minnas henne som hon såg
ut då. Lugn o fridfull....

På onsdag 23/3 har vi möte med prästen för att gå igenom
hur vi vill ha begravningen...det kommer bli jobbigt...

Begravningen är torsdagen den 31/3 kl 13.00 i St Ilians kapell
ute på Hovdestalund. Efteråt har vi en stund uppe på Vallby
friluftsmuseum i Gaggerska Gården.

Döden är ett naturligt avslut på livet, men det spelar ingen roll
hur förberedd man än tror att man är, när den dagen kommer
är man inte ett dugg förberedd.....

♥Du fattas mig lilla mamma♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag veet! Det kom över mig igår igen! Förtränger det lixom! Hon fattas oss alla kära mormor/mamma/farmor/gammelmormor/farmor! Styrkekramar till din min fina mor!



Kram!

2011-03-21 @ 10:39:49
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0