Tack gode gud för botox

Idag var det dags för en tur till kungliga huvudstaden och
Karolinska sjukhuset. Fick min botoxbehandling av världens
bästa läkare, Birgit Stark. Hon har varit min behandlande
läkare sen före min operation för snart ett år sedan. Bättre
läkare kunde jag inte ha. Hon är inte bara en skicklig läkare,
utan även en underbar människa. När jag åker dit känns det
inte som ett besök hos en läkare, utan mer som ett besök hos
en god vän! Hur ofta kan man ha det förhållandet till en läkare?

Jag är så glad och tacksam att jag har förmånen att kunna få
denna behandling som gör att ögat slutar blinka och går att
stänga ordentligt! Även munnen fungerar bättre med lite botox
vid mungipan.

Tack gode gud för botox!


Idag är det solsken o vackert väder, det ger löfte om att
våren är på väg. Vintern har varit lång eftersom snön kom
redan i mitten av november.....

Keep on smiling :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Va bra mor! Skönt med en så god relation!! :)) och ja tur m botox! Du har fixat detta m förlamningen så bra tycker jag. Duktiga fina mamma! Å nej jag glömmer inte att du har en blogg! Går ut och kikar m jämna mellanrum å kommenterar ibland ;)

2011-03-02 @ 17:33:47
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0