Grått grått o loppisdags...

Ute är det grått i alla olika nyanser, från ljust till mörkt....
Inte kan jag påstå att det lockar att kliva ut i verkligheten
en sån här dag. Men plikten kallar o det är bara att bita ihop!

Det har varit ganska mycket med jobb nu, eftersom en av
mina kollegor är sjuk o jag har tagit extratimmar. Känner mig lite
trött, men det  blir fint när lönen kommer i slutet av månaden :)

På söndag ska jag stå på loppis igen o försöka bli av med
lite kläder o annat jag inte behöver. Måste rensa ur Lindas gamla
rum så det blir nån ordning därinne. Just nu är det som en
avstjälpningsplats för allt möjligt....och omöjligt ;)

Snart dags att avsegla mot jobbet, men först måste jag göra
mig presentabel!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vackra mamma! <3

2011-11-03 @ 21:51:19
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0