Strikt GI...

From idag skall jag köra enligt GI, fas 1 rivstart. Dvs minimalt
med kolhydrater i 2-6 veckor för att sedan fortsätta med GI
men med lite mer  kolhydrater. Jag har bestämt mig för att
köra först i 2 veckor och sen utvärdera. Tycker jag att det funkar
bra kanske jag fortsätter med fas 1, annars går jag över t fas 2. 

Har lagt på mig några förargliga kilon och vill ha bort dem nu.
Magen mår inte bra och inte lederna heller. Jag har gått med
i giviktkoll.se och hoppas det blir bra. Har ju kört LCHF tidigare
och det här påminner om det fast ändå inte.

Jag är vägd och midjan är mätt...inte så kul :( men det visste jag
ju egentligen fast jag blundat för det.

Har gjort hela veckans matlådor enl GI så nu kööööööööööööör vi!


Kommentarer
Postat av: Anna

Lycka till mammsing!

2011-11-29 @ 03:46:11
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0