Läkarbesök i Köping mm

Den 5/10 var jag på ett läkarbesök hos en ortopedläkare.

Det är handen där jag fick frakturen som värker o knakar o brakar
när jag rör på den! hon konstaterade att nåt är fel o konsulterade
en handkirurg där på lasarettet....
Jag fick en tid till handkirurgen nästa fredag o då kan det hända att
han går in o kollar i handleden vad som är fel.

Troliga orsaker kan vara att det hänt nåt vid frakturen jag fick i
januari när jag halkade omkull!

Vad det än är så gör det ont o är besvärligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Typiskt :( alltid ska d va nåt! Mennu ska d bli bra iaf! Älskar sig bästa mammsen! Pöss

2011-10-09 @ 23:51:21
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0