Dan före dan före.....

Datumet för flytt närmar sig med stormsteg....

Tyckte det var så långt kvar till flytt den dag jag bestämde mig för
att ta lägenheten på Bjurhovda! Men nu är vi snart där....

På fredag kväll får jag nycklarna och på lördag morgon kommer min
brorson o hjälper mig med målning o tapetsering. Är så oerhört tacksam
för denna hjälp av ett proffs. Han jobbar nämligen med det!
På måndag går sedan flyttlasset med allt vad det innebär. Kommer säkert
att kännas trångt att installera sig på 40 kvm när man haft 5 rok....

Tycker ändå att det känns rätt ok och ser fram emot att få inreda helt enligt
egen smak o tycke. Det kommer att bli kul!

Just nu är det mycket, både privat o i arbetslivet, men det känns faktiskt
rätt ok ändå. Jag är ju i grunden en glad o positiv person och försöker se
möjligheter ist för svårigheter i de situationer jag hamnar i :-)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer bli så bra mamma! Beundrar dig <3 puss puss love love

2012-04-29 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0