Minisemester och zumba

Trevlig trettondag på er!

Jag har en liten minisemester på 4 dagar och det är så skönt!
Ska göra i princip ingenting, utan bara njuta av ledigheten. Det
har blivit mycket jobba i december av olika anledningar och jag
kan behöva lite vila....

Har varit på mitt livs första zumbapass och det var ingen
vilostuga kan jag lova. Jobbigt o svettigt, men kul! Kondisen
är ju inte på topp direkt och jag tror bestämt att jag får ta mig
till gymmet lite oftare och gå på crosstrainern....

Trevligt att två av mina döttrar har träningskort på samma ställe
som jag. Det gör det lite lättare när man tar sig dit med nån
man känner! Zumban skall definitivt besökas fler gånger!!

Lite vinterlikt har vi fått utanför stugknuten, men mig gör det
inget att den "riktiga" vintern lyser med sin frånvaro. För som
jag skrivit här vid tidigare tillfällen så är jag ingen vintermänniska!

Jul o nyår är som jag skrev i förra inlägget, över nu och trettondagen
är den sista helgen nu på ett tag. Allt återgår till vardagen igen....



Så här fint såg det ut i Lifebutiken i Igor inför det nya året.
Alkoholfritt bubbel o champagneglas o serpentiner.

GOD FORTSÄTTNING AV 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0