Dåligt med uppdateringar

Får väl säga att det inte varit mycket till aktivitet här på sista tiden.
Har installerat mig i lägenheten o fixar o donar för att få det
trivsamt....idéer finns, det är bara ekonomin som sätter gränser.

Har hunnit med att ha 4 veckors semester och på måndag börjar
jobbet igen, så skönt att ha 4 veckor i sträck, även om vädret
inte varit det ultimata!!

Äntligen börjar även pysselhörnan att ta form, det är inte lätt att
få plats med alla mina grejer på så liten yta, när jag haft ett helt
rum tidigare där jag hållit till m pyssel. Nåväl med hjälp av min
bror o svägerska, som ställt upp till 300% så finns en stor chans
att det löser sig!!! Compact living kallas det visst...he he....

Ska försöka bli lite bättre på uppdateringar hädanefter :-))

Kommentarer
Postat av: TT

Jaa, jag väntar tålmodigt!! ;o)

2012-08-16 @ 22:02:26
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0