Fredagkväll....

Jaha ja, nu är det fredagkväll och jag sitter nersjunken i
älsklingsfåtöljen efter en dags jobb och gör...ingenting...

Dagarna går och mitt ,nya liv börjar ta form, ser lite bakåt och
minns, men siktar framåt! Så skönt att vi är vänner jag och min fd!
Inga hårda ord eller sura miner...

Har funnit mig väl tillrätta i lägenheten och har det så mysigt.
Min bror Lasse o svägerska Kikki har hjälpt mig med mycket
här. Vi har "röjt" på IKEA och hittat en del grejer som nu finns
här hos mig i stället. De har även hjälpt mig med mycket annat
småfix så det blev bra redan från början. Tack snälla för det!

Tack även alla andra som hjälpt till med allt från flytt till div.
annat! Ni är alla guld värda :-)

Life goes on.....

Kommentarer
Postat av: syster

Skönt att du kommit igång med bloggen igen :)

2012-05-18 @ 18:30:34
Postat av: johannes

Vad är det för pennor du använder? ritar du allt själv? snyggt :-)

2012-05-29 @ 16:03:39
URL: http://cinekreera.blogspot.com/
Postat av: Syster

Fredag hela veckan lång.....

2012-06-02 @ 13:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0