Hej igen

Det är alldeles kollosalt vad tiden drar iväg! Tyckte inte det var så längesedan jag skrev här, men upptäcker att det är ett bra tag sedan....
 
Vi tar snart adjö av april och säger "Välkommen sköna maj". Förhoppningsvis kommer även värmen när maj gör sitt intåg. Hoppas kan man ju alltid!
 
Har börjat meditera så smått och finner att det ger mig ett lugn. Inga himlastormande upplevelser, men som sagt ett lugn och det är ju inte fel. Har även skaffat mig ett par Tarotlekar och det är väldigt intressant att se vad korten säger! Även pendeln har kommit fram igen....har saknat dessa i mitt liv under en ganska lång tid nu!
 
Hoppas på att få vara frisk nu efter att ha haft virus i munnen i form av onda blåsor. Inte skönt, men förhoppningsvis ett avslutat kapitel!
 
Du kan alltid kalla på Änglarna om/när du behöver hjälp!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bettan

Jag har fått skapa mig en ny blogg. Jag kan inte komma in i min gamla det går inte hur jag än gör. Får bara till svar att det är fel inloggning. Jag är helt hundra på att det är rätt inloggnings uppgifter som jag ger, så då får det bli så här http://bettans-blogg.bloggo.nu/
Kram Bettan

2013-06-18 @ 22:59:03
URL: http://bettans-blogg.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0