Det händer saker...

...ja det gör det faktiskt.

I går kväll skickade min väninna Lotta healing till mig. Det kändes
jättebra och det hände saker. Har även varit på samtal idag ang.
att jag är så nere just nu och det kändes också bra. Skall
gå på ytterligare några samtal med en beteendevetare så vi
får hoppas att det ger resultat, vilket jag tror att det gör.

Ytterligare en positiv sak är att jag fått veta att jag har ett vikariat
hela 2008. Det känns sååååå skönt. TACK!!
Nu när saker runtomkring mig börjar falla på plats kan jag ta och
försöka få mitt inre på plats också! Förutsättningarna för det är
ju bättre nu som det ser ut.

Till alla er som inte vet riktigt vad ni ska köpa i julklapp kan jag
rekommendera min väninna Lotta's webbutik  Lotusblomman
Där kan du hitta stenar o kristaller, rökelse o örter, tarotkort,
smycken och mycket mer. Värt ett besök!

Tack för att ni finns alla mina vänner och för att ni ställer upp!
♥ En ganska positiv Berith ♥


Kommentarer
Postat av: Milla

Sååå glad för din skull!! Grattis än en gång!!

2007-12-05 @ 18:24:33
URL: http://millasblog.blogg.se
Postat av: Petra

Grattis Berith :D :D :D Stooor kram

2007-12-05 @ 21:18:25
Postat av: TT

Så skönt med jobbet säkrat ett tag till! Jag tror att det hjälper upp... löser sej det ena så är det en början på det bättre! Kramar

2007-12-05 @ 21:28:16
URL: http://tyratok.blogg.se
Postat av: Linda

skönt att du mår bättre mamma. tycker inte om när du inte mår bra..

puss

2007-12-05 @ 22:52:06
Postat av: Helena

Vad skoj att du mår lite bättre. Ta fram all positiv energi du kan. Du ska se att allt ordnar sig till sist
Kram
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0