Lördag morgon

Huu, kallt i morse när jag stapplade ner till brevlådan och hämtade VLT.
Men vad gör väl det? Jag är nämligen ledig heeela helgen, sååå skönt. Jobbar i vanliga fall på Lögarängsbadet här i Västerås.

Skall under dagen bara njuta av ledigheten (läs städa). Nåja klagar inte, det finns tid för att ta det lugnt också.

Prioritering nummer ett annars är att försöka få in mina bilder från kameran till datorn. Jag vet att det går, men inte riktigt hur man gör. *ler* Tur att jag har en man och en dotter som klarar såna saker. Känner att jag behöver "gå i skola" hos dem!
När det är klart kommer jag att lägga upp lite nyare kort här på sidan. Kommer även att lägga upp lite av mina egentillverkade smycken (en annan av mina hobbies).

Ha det så himla gott och var rädda om varandra!

Kommentarer
Postat av: Titti

Så fint det blir här!
Skönt med ledig helg, här är det ju tvärtom men det får man väl stå ut med...
Ha de bäst! Kramar

2007-10-20 @ 19:49:56
URL: http://tyratok.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0