Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjena Berith!
Frän blogg du har skaffat det tycker både Ulla Och jag. Hoppas att du får många besök och god försäljning. Vi syns på Hörnan

Puts & krom
Tony O Ulla

2007-10-22 @ 09:05:21
Postat av: Hasse-Anne-lie Camber.

Hej Berith.Detta här har du gjort väldigt bra,ett bra upplägg.Jag hoppas att du kan sälja något till "fiskhandlarn" (Tony)Jag har ju köpt julkort iallafall. Vi syns när vi syns.Mustangkompis...

2007-10-22 @ 17:03:57
Postat av: Anna (dotra)

Hej mammsen!!!

schyst blogg =) Ska bli roligt att gå ut å kolla ibland å se vad du har för hyss för dig..
Det passar väl dig alldeles utmärkt att sitta och fippla med. Du är så kreativ ovh duktig min mor!
Får vällan se om jag oxå skaffar en kanske.
Love you mom.

puss puss

2007-10-25 @ 08:50:39
Postat av: Anonym

Tjena Berith!
Hoppas att det är bra med dig och att ditt pyssel går bra. Vi saknar dig när du inte är med på Hörnan, det ska du veta. Hälsa så gott till K.
Puts&krom
Tony o Ulla

2007-10-29 @ 08:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0