Gråkulen fredag...

Måste det vara så galet grått och dystert?
Jag är så frusen av mig nuförtiden. Går omkring och småhuttrar
hela tiden och blir liksom aldrig riktigt varm!

Två veckor har gått sedan vi kom hem från USA och vardagen kommer
ifatt en vare sig man vill eller inte. Nu är det bara att kämpa på och börja
spara till nästa resa som vi hoppas skall bli om 2 år igen. Allt beror ju
på hur det ser ut på jobbfronten för min del. Jag har ett vikariat som går
ut vid årsskiftet och sedan får vi se. Trivs jättebra på jobbet och hoppas
naturligtvis på att få vara kvar...men det får framtiden utvisa!!

I går kväll blev det faktiskt lite pysslat för första gången sedan jag kom hem
från semestern. Mannen i mitt liv kollade på TV så jag "slank" in i mitt pysselrum
och knåpade ihop ett kort!! Det ni! Färglade även ett par motiv som skall bli
till kort nästa gång jag "slinker" in i rummet igen.... ha ha.

Har ni nånsin ätit pecanpaj? Tycker man om nötter så tycker man med stor
säkerhet om pecanpaj, det är bland det mumsigaste jag ätit i pajväg...fast
persikopaj, körsbärspaj, äppelpaj..........är inte heller så tokigt!! Tänk så många
goda pajer de hade i USA och tänk så många rara bitar det slunkit ner under
resan. (Med rara extrakilon som följd...tihi)
Nu när vardagen är här igen vill det till att få bort dessa extrakilon igen, men
det är värt besväret!!

Såna här skyltar såg vi överallt, hur kan man då bara låta bli
att gå in och smaka på läckerheterna?
image150

image151

Kommentarer
Postat av: TT

Godmorgon Berith!
Pecanpaj tror jag att jag skulle gilla, om ett tag... för igår vräkte jag i mej pecannötter... tack ICA-lagret för att vi får så mycket gott att äta! :o)
Ha en bra arbetsdag by the seaside, kramar!

2008-04-11 @ 09:06:14
URL: http://tyatok.blogg.se
Postat av: Milla

Åhhh vad GOTT det låter! Jag blir ju jättesugen!
ser fram emot att få se kortet sen.
KRAM!! /Milla

2008-04-11 @ 09:37:10
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0