Måndag

Idag är det inte så roligt. Har just varit till ögonkliniken
och fått reda på att jag har hornhinneinflammation. Mitt
högra öga, som inte fungerar som det ska sen förlamningen,
började svida och göra ont för en vecka sedan.

Trodde att det bara var lite irritation som skulle gå över av
sig själv, men så var inte fallet. Det blev bara värre o värre
och till slut hade jag svårt att titta med ögat. Ringde
familljeläkaren och fick komma dit för att direkt bli remitterad
till ögon. Har fått droppar och förhoppningsvis skall det vara
bra igen på en vecka. Sååååååååå tråkigt. Kan det inte ge
sig snart med alla bakslag........ Suck....

En lite ledsen Berith

Kommentarer
Postat av: Linda...

Stackars mamma! Jag ska ge alla bakslag på moppo!! Hoppas det blir bättre snart!!

Massa pussar

2008-01-28 @ 17:34:46
Postat av: TT

Meeen nu får det väl ge sej!
Hoppas det går över fort, du ska ju iväg snart!
Kramar

2008-01-28 @ 18:41:17
Postat av: Carina

Fy tusan. Hoppas du snart blir bra igen. Det räcker med elände nu. Sänder mina varma tankar till dig min vän.
Kram

2008-01-28 @ 19:07:51
Postat av: Anonym

Fy tusan. Hoppas du snart blir bra igen. Det räcker med elände nu. Sänder mina varma tankar till dig min vän.
Kram

2008-01-28 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0