Smycken/Jewelry

Som ni märker har jag börjat skriva lite på engelska också
detta för att mina vänner i USA skall kunna kolla in här
lite då och så.

From now on I will be writing in English once in a while
in order for my friends in USA to understand.

Det var länge sedan jag visade mina egentillverkade
smycken här på sidan!

Idag har jag gjort ett halsband och ett par örhängen.
Jag har använt turkoser och koraller.

Today I have made a necklaceace and a pair of earrings.
I have used turquoises and corals.
image175


De här smyckena köpte jag av Zuni Indianerna.
These are Jewelrys that I bought from the Zuni Indians
image176

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina smycken mamma.. du är så duktig!!

puss puss från en stolt dotter.

2008-05-01 @ 18:46:07
Postat av: Milla

Åh så roligt att du har gjort smycken igen! Jätteläckra. Riktigt indianinspirerade.

2008-05-01 @ 20:19:59
URL: http://millasblog.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0