Bilbesiktning...

...är nästan i klass med tandläkarbesök. Varje år är det samma
visa innan jag kommer iväg. Gillar inte bilbesiktningen!! I år fick
jag dessutom nedslag på positionsljuset hö fram som var trasigt!!
Som om inte det var nog, fattades det en hjulbult som jag trodde
min käre make hade fixat för länge sedan...OMBESIKTNING!! Grädden
på moset kom när han stängde av bilen under besiktningen och den inte ville
starta igen!!!! Panik. Men till slut fick han igång den...
varför gör du mig detta, bilskrälle, tänkte jag.

Nåja, det är bara att bita ihop och fixa det och sedan åka tillbaks
och visa upp bilen igen!! Suck...

Tänkte visa hur jag fast jag har samma stämelmotiv
kan få korten att se olika ut genom att välja olika papper
och dekorationer.



Som en liten tröst efter besiktningen visar jag här ett
kort med en Cheva. Minns vår tripp på Route 66....

Kommentarer
Postat av: TT

Jättefina kort!!

Häftig stämpel, så snygg ren, kanske ska man investera i några stämplar... :o)

Blir så sugen att plocka fram allt jag har samlat på mej nu och börja exprimentera men orken är inte riktigt med, får se imorgon.

Ha de bäst, kramar!

2008-11-03 @ 21:27:33
URL: http://tyratok.blogg.se/
Postat av: Milla

Trist med ombesiktning!

Så snygga kort! Du är himlans duktig! KRAM /Milla

2008-11-04 @ 09:12:31
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0