Brrrrruuuummmm....Power Meet och Huvkråka

Ja nu är det dags igen! En av världens största bilträffar
går av stapeln i år igen. Tycka vad man vill om Power Meet,
men folkfest är det med allt vad det innebär.

Synd bara att det ofta fokuseras på "raggarna" när det står
om Power Meet i tidningarna. Det är så mycket mer än så
med killar o tjejer som lagt ner tusentals timmar på att få
en bil i toppskick!

Lagom inför Power Meet har vi fått besök av en sällsynt fågel
här i Badelunda. Det är den skygga Huvkråkan som anlänt
och bestämt sig för att häcka hos oss. Lyckades ta en bild
av den som ni kan se här nedanför....





Så här kan en liknande se ut i vilt tillstånd....



Det här fina besöket fick vi för några dagar sedan

Ford Fairlane Victoria -56


Ford Custom -50 eller om det är -49 (lite osäker)


Power Meet på er alla!!! He he he he...

Kommentarer
Postat av: Milla

Hahaha galenpanna! Huvkråka, jag tror jag kreverar torkar skrattårarna Ni 'är nu officiellt tossiga :)

Fiiina bilar på besök. Och VLT har en rätt schysst vinklign av PowerMeet tycker jag. Det har stått något dagligen sen nån vecka, repotage och grejer.

2009-07-02 @ 12:53:06
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja mamma.. nog är power meet en folkfest allt!!! Önskar ju dock att jag hade en egen bil!



Huvkråka.. ha ha ha!! Fan va skadade ni är!! Fint bo ni hade fixat åt den!! Vad hände? ha ha.. hur hamnade den där??



kram kram å ha en kanon power meet

2009-07-02 @ 13:44:56
Postat av: Syrran

Haha Jag vill också ha en kråka hos mej.

Hoppas det blir en helt OK parad nu när de värsta BMV mm är borta.

2009-07-02 @ 14:56:52
URL: http://britthallsta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0