Rea på halsband

På begäran lägger jag ut bilder på några av de halsband
jag säljer ut just nu! Jag har fler modeller och färger än
det ni ser här.
Jag har även skor o väskor som jag säljer till bra priser!

Klicka på miniatyrerna för att få dem större!
            
Vitt/beige/brunt       Blått m glas-        Brunt m brons-
m snäckskal           hjärta                     hjärta



          
Lila m hänge         Turkos m hjärta   Svart m lås fram



Alla halsband här ovan är av blandade pärlor. Det är sötvattenpärlor,
glaspärlor o stenar.
Pris nu: 100:-  tidigare 198:-


             
Grönt m hänge     Lila m hjärta i       Grön/orange m
i äkta Kambaba    äkta Sugelit          hänge i äkta Agat
Jasper                    Nu 130:-                Nu120:-
Nu 120:-                 Förr 298:-              Förr 249:-
Förr 249:-

Halsbanden är av samma sorts pärlor o stenar som de ovanför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0