Föreläsning med Annika Dahlqvist

Igår var jag och min bror Lasse till Skultuna och lyssnade på en
föreläsning med doktor Annika Dahlqvist. Hon är ju en av föregångarna
vad gäller LCHF. Det var inte så mycket nytt för mig eftersom jag läst
det mesta av det hon sa i hennes böcker! Jag har ju ett par stycken..;-)

Eftersom jag hade en "downperiod" nu i somras så tyckte jag det kunde
vara värt att lyssna på henne för att kanske bli lite peppad. Jag har
sen ett par veckor återgått helt till LCHF igen och borta är "ballongmagen"
som kom tillbaks när jag fuskade. Känner mig även bättre i lederna igen
mot vad jag gjorde i somras. Att jag fick tillbaks allt detta berodde på
att jag föll för mjukglassen/glassen (kolhydrater) och åt mycket av det.

Nu är jag "back on track" igen och det känns skönt. Jag vet ju nu att om
jag halkar tillbaks så kommer ballongmagen, ont i lederna och dålig sömn
som ett brev på posten......DET VILL JAG INTE!

♥Kramisar♥

Kommentarer
Postat av: Milla

Kul att du är på rätt spår igen! Hur gick det med smöret? Blev det bra? Kramis!

2010-09-14 @ 10:30:06
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: TT

Du är så himla duktig!

Ska du bli mormor igen, gud vad kul!! Kram!

2010-09-14 @ 22:34:10
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0