Glad Påsk

Tänk att vi har kommit till slutet av april och påsken står för dörren!
Allt vaknar upp till liv igen ute i naturen. Vet inte hur mycket gamla
löv o kvistar jag räfsade ihop här i helgen. Det var åskilligt!!

Idag skall Linda äntligen flytta in i en egen lägenhet. Hon har inte haft
det så lätt den sista tiden då hon varit både bostadslös o arbetslös. Tur
att hennes "storebror" J varit bussig o låtit henne bo där under en period
då hon sökt både jobb o bostad. Tack för det J! Men nu känns det som
det äntligen lättat...skönt, då kan jag släppa det!

Lilla Agnes växer så det nästan knakar och har börjat med smakportioner
till hennes stora förtjusning! Hon är för go den lilla! Önskar jag hade lite
mer tid tillsammans med mina barnbarn. Saknar dem alla tre!

GLAD PÅSK önskar jag er alla!


Kommentarer
Postat av: Anna

Och vi saknar dig! puss

2011-04-24 @ 23:15:19
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: Milla

Miss You :-)

2011-04-27 @ 20:53:34
URL: http://millasblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0