Åter på jobbet

Ja, nu har jag återvänt till jobbet igen efter sjukskrivningen!
Egentligen var jag sjukskriven tom 23/2, men började 21/2
eftersom jag inte stog ut med att vara hemma längre! Det har
gått ganska bra tycker jag, även om jag fortfarande är svullen
och öm efter frakturen.

Skall på återbesök den 9/3 och tills dess hoppas jag armen
fungerar som den ska! Inget mer tok nu! Har tom skaffat broddar
så jag törs gå där det är isigt!!

Vad som däremot bekymrar mig är att jag blivit jätteöm i en
framtand...få se om jag klarar mig undan ett tandläkarbesök,
tyvärr är det inte speciellt troligt :( Minns hur det var sist jag hade
en öm tand, då fick jag äta antibiotika i 10 dagar...suck.

Det som ligger närmast nu är ett besök på Karolinska den 2/3 och
påfyllning av lite botox...börjar behövas nu!

Ha det gott :D

Kommentarer
Postat av: SysterS

Skönt att du är tillbaka igen. Lycka till med både botox och återbesöket med handen.

2011-02-24 @ 10:59:14
URL: http://britthallsta.blogg.se/
Postat av: Anna

Hur gick det m tanden mor? D har jag glömt att fråga <3

2011-03-07 @ 21:14:47
URL: http://beriths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0