Dagen med stort D...

...är äntligen här!

Japp, så är det. Idag får jag äntligen ta bort gipset efter 5 veckor!
Nu håller vi tummarna att allt är som det ska när gipset tas bort
idag på em.

Igår umgicks jag med Anna o lilla Agnes nästan hela dagen. Anna
hämtade mig för färd hem till henne där det blev kåldolmar o kaffe.
Efter det åkte vi till Massagetrapeuterna där Anna ingår i en vikt-
minskningskurs på 12 veckor. Hon blev vägd o mätt på alla möjliga sätt
för att sen få introduktion på deras gym. Jag passade lilla Agnes under
tiden. Man kan läsa om Annas viktminskningsresa på hennes nyskapade
fina blogg. Efter introduktionen åkte vi hem till mig o tog en kaffe o lite
snack.

Det är såååå trevligt de få gånger jag har tillfälle att få rå om någon
av mina tjejer under så lång tid!!! Det kallas livskvalité i trehundra!

Återkommer med rapport när jag varit o tagit bort gipset ;-)

Oooops, höll på att glömma, jag har ju hittat en jättefrän radiostation
som man kan skräddarsy o lägga in de låtar man gillar. Jättehäftigt
att kunna lyssna på det man gillar! Den heter Jango och fungerar
som en Internetradio! Kolla...

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack mammsing.. du är BÄST!

2011-02-16 @ 09:18:52
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: TT

Synd att inte Josse hade sin tid, då hade vi kanske setts där.

Fin blogg ho Anna, den ska jag titta in till mellan varven.

2011-02-16 @ 10:11:00
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0