Det är så frustrerande....

....att inte kunna använda högerhanden till skapande!

Ja, fy tusiken vad det är jobbigt att inte kunna använda högerhanden
till att skapa nu när jag är sjukskriven! Tänk vad mycket tid jag har nu!
Förbenade halka!!!!!

Nåja, det går inte att få det ogjort, så det är väl bara att acceptera
situationen som den är.

Jag var till röntgen o ortopeden i torsdags och det ser ut att läka som
det ska, så jag behöver inte opereras. Det är verkligen jätteskönt iaf.
Nu är det 4 veckor kvar med gipset o sen träning för att få tillbaks
rörligheten i handen/armen. Tur att den värsta värken har gett med sig,
men det tog en dryg vecka innan det blev så. Nu har jag även fått tillbaks
lite mer rörlighet i och med att svullnaden lagt sig en aning.....

Tänk så lite man vet om vad som hända skall och tur är väl det. Den ena
stunden är man på väg hem från jobbet glad o tillfreds med livet. Hade
även bestämt mig för att börja träna igen....och så "pang" blir hela ens
tillvaro förändrad inom loppet av en sekund.....

Bara att bita ihop o gå vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0