Jag ser ljuset i tunneln...

Vet inte om jag törs säga för mycket, men det ser ut som magsjukan
håller på att släppa sitt grepp! Är svag, yrslig o har en lätt huvudvärk,
men vad är väl det? Inget illamående eller ont i magen...hoppas det håller i sig!

Idag blir det återhämtning och samlande av nya krafter. Skall bjuda
min tomma mage på nåt att äta också så småningom. Den har inte fått
mycket till mat sen i måndags, bara lite ljummet vatten o liiite tonfisk
med smör igår. I morse blev det youghurt och det gick bra.
Den kurrar och lever om o väntar nog på nåt gott...

Tittar ut genom fönstret och konstaterar att vi har vackert väder här idag!
Det blåser lite, men det är solsken och +4-5 grader.
Våren kommer nog, eller vad tror ni?

Nu skall jag prova att dricka en liten slurk kaffe så kanske huvudvärken
ger med sig lite...:D

En hoppfull Berith


Kommentarer
Postat av: Anna

Va skönt att du är på bättringsvägen mamma! <3

2011-03-11 @ 20:22:48
URL: http://annalejd.webblogg.se/
Postat av: TT

Jag hoppas verkligen du bra bra nu, kram!

2011-03-11 @ 23:01:42
URL: http://tyratok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0