Födelsedagsfirande x2

Idag har det firats födelsedag både på förmiddagen och efter-
middagen. Först var jag till min goa väninna o firade henne och
senare var det ett av barnbarnen som fyllde 8 år.

Gott fanns det att doppa till kaffet på båda ställena...he he.

Nu har hösten verkligen smygit sig på med kalla nätter och frost
på bilrutan på morgonen. Ingen snö ännu och för mig får den gärna
lysa med sin frånvaro. Är ingen älskare av snö direkt!

Julen närmar sig och jag vet inte i dagsläget hur den kommer att
firas. Mellandotter A undrade om vi inte kunde fira den hos dem
och det är väl ingen dålig idé. Vi får se vad som händer.

Har ett par grejer på gång, men om det berättar jag vid senare tillfälle
om allt går i lås!

Allt för denna gång!


Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för igår. Jättetrevligt! KRAM!

2011-11-11 @ 12:37:25
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Anna

Tycker oxå att det är rätt skönt att snön håller sig borta men lite till julen får det allt komma :)) håller tummarna att allt går i lås ;)) kramen

2011-11-11 @ 15:36:14
URL: http://annalejd.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0